måndag 16 maj 2011

Jag är mega trött idag...

Inte undra på...
Hade ju en långweekend med mina bästisar på Österlen i helgen.
Mycket vackert har vi tittat på.
Mycket (super-) gott har vi ätit.
Och alldeles för mycket har jag shoppat.
Jag har haft otroligt trevligt och roligt.
Många skratt blev det.
Och idag har jag fixat i ordning min sommarbutik.
Så nu är det bara till att komma och handla...
Bilder kommer i morgon då jag fick hålla på tills det att det var mörkt.
Jag har ju inte hunnit att köpa någon bra lampa dit ännu.
Men nu är det klart och det känns skönt.
Alla smyckena, pärlorna och allt tillbehör finns nu (nästa) på ett och samma ställe.
Så i morgon skall jag göra smycken, smycken och åter smycken.
Det är faktiskt lite tomt på hyllorna.
Har oxå lite beställningar inför examen. Kul.
Och inte nog med detta, jag har fått en låda med nyheter i dag oxå.
Lite av dagens nyheter.
 Så nice. 
Jag vill ha dom allihopa.
Ny dag i morgon med nya möjligheter och nya bilder.
God natt / Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar