torsdag 7 februari 2013

Ni är underbara...

Javisst, så är det.
Vad vore en blogg utan läsare?
Inte mycket...
Roligt att så många är inne och läser om lilla mig och mina dagar.
Över 13000 sidvisningar.
Wow, kunde aldrig drömma om det.
För mig är det galet många...
Men vilka är ni?
Synd bara att inte fler lämnar en lite kommentar.
Skulle vara så roligt att se vilka ni är...
Vad ni tycker och...
Ja, ja..
Nu verkar det som om min "blogg-inspiration" är tillbaka i full kraft.
Jag skulle nog kunna göra ett inlägg både morgon och kväll.
Det finns massor att dela med sig av.
Så...
Här kommer lite nytt på smyckes-fronten.
Finns att köpa hos www.hollydesign.se i slutet av Februari.

Nu ska jag baxa möbler så det blir klart någon gång.

Förresten är det någon som behöver en liten Teak-byrå.
Kan bli din för endast 200:-
Glöm inte bort...
 Vi är alla kapten på vårt eget skepp.
Kram / Gunilla

2 kommentarer:

  1. Wow vilka läckra smycken....döskallen är ju bara såååå coool......visst är det härligt det här med bloggandet....visst är man nyfiken på vem alla är som skriver kommentarer....jag ha träffat några stycken av de bloggare som lägger en kommentar hos mig...härligt det är ju nästan som om man känner varandra eller hur???? Gillade ditt ordspråk!!!! Kram från Maja

    SvaraRadera
  2. Tack själv du...=)
    Gillar verkligen det översta armbandet med
    rosor.... jätte fint!
    Kram på dig och ha en
    finfin helg!
    Sofia

    SvaraRadera