söndag 24 februari 2013

Himla fart....

Massor av armband har jag fått gjort denna helgen
Ja, det har gått med en himla fart.
Ideerna tar aldrig slut.
Tror ni jag längtar till sommaren?
(av färgerna att döma)
Jaaaaaaaaaaaa, det gör jag.
Och just nu är det spiralarmband som jag har snöat in mig på.
Javisst , det är ju också dom som går allra bäst.
One size fits all...
Många varv i ett armband, fine.
Och det skall ju vara många nu, 
nästan hela armen full.
I morgon får ni se fler.
Ha en skön Söndag.
Kram / Gunilla

2 kommentarer:

  1. så snygga armband......förundras hur du kommer på alla fina smycken...som du kanske vet jobbar jag ju på fritidsgården och vi ha en mängd med pärlor och attiraljer..men tyvärr vet jag inte vad alla lås och kedjor o allt ska vara till....Ha en fin vecka kram från Maja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Jo, ideer finns det gott om som vanligt är det tiden som styr.
      Oj, Maja vad spännande.
      Jag kanske ska komma runt en dag och visa er.
      Hör av dig.
      Kram Gunilla

      Radera