torsdag 12 maj 2011

Nu e det dags igen...

I kväll blir det smyckekurs för 8 st nyfikna tjejer.
Ska bli jättekul.
Och i morgon bär det av på en lite tripp igen med mina underbara tjejkompisar.
Vi har alltid så kul.
Det kommer att bli mycket skratt, god mat och många trevliga stunder.
Och vart skall jag denna gången da?
Jo till mitt "favo-ställe", Österlen.
Tråkigt tänker ni, hon var ju nyss där.
Men inte, det finns så många vackra, mysig och trevliga ställen där så man kan aldrig få nog.
Och man upptäcker nya pärlor varje gång.
Och nu tror jag att alla äppelträden står i full blom och då är det ju helt underbart vackert.
Men jag är inte där än. 
Först skall det ju som sagt bli pärlkurs i kväll och som vanligt tycker jag att det skall bli jättekul att träffa ny nyfikna människor.
Får se vad jag bjuder dom på i kväll...
Pärlor har jag ju ingen brist på och inte på fantasi heller.
Höres på måndag / Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar