måndag 28 november 2011

Mysigt med advent...

Jaha, då var 1:a ljuset tänt och det närmar sig jul.
Det är mysigt med alla ljus och stjärnor överallt.
I fredags var vi på stämningsfull julmarkanad på Kalmar slott.
I lördags adventspyntade jag mest hela dagen.
Men inga tomtar än.
Flyttade runt och provade lite här och lite där.
Jag älskar att pynta.
Jag älskar gammalt, slitet och nött.
Och försöker ta vara på vad naturen erbjuder.
Det har varit en jättemysig helg 
trots att man blev lite mer blåst än vanligt igår.
Men vi klarade oss lindrigt.
Men det blev inga smycken eller pärlor alls denna helgen .
Ha en skön måndag / Gunilla

2 kommentarer:

  1. Tack, kul att du gillar den. Jag tycker det är roligt att få dela med mig av allt vackert och roligt jag omger mig med. / Kram Gunilla

    SvaraRadera