torsdag 26 maj 2011

Något till lilla mamma...

Ja det är inte alltid så lätt att hitta på.
Men det är ju omtanken som viktigast.
De senaste åren har jag bytt ut den traditionella morsdags-krukväxten
till en fikastund på något trevlig fik (helst med uteservering).
För tid är något man aldrig kan varken få eller ge för mycket utav i dessa hektiska tider.
Så att sitta ner och bara njuta av en god fika utan att bry sig om tiden det uppskattar vi båda.
Sen kan jag ju inte låta bli att ta med mig något litet oxå.
För sådan är jag.
I år får det bli fika i Krusenstiernska Trädgården
en bukett liljekonvaljer och en liten skyddsängel (det behöver vi nog alla).
Får se vilken jag väljer.
Dom finns för bara 45.- hemma hos mig eller hos Holly Design.
Vad skall du ge din mamma? / Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar