onsdag 14 mars 2012

Nu är det fullt minsann...

Känns som om man måste bygga ut
 för att få plats med alla pärlorna och smyckena.
Men snart är allt på plats.
Men oj vad mycket pärlor och tillbehör jag har.
Härligt.
Pärlfriggeboden känns för liten.
Men det får va lite trångt och mysigt.
I morgon skall jag göra skyltar så ni hittar hit.
Den ena skall jag gör av ett gammalt fönster.
Hoppas det blir som jag har tänkt mig.
Bor ni i närheten och vill komma och kika så bara slå en signal.
Bilderna är från förra året.
Hade glömt och ladda kameran.
Men nu ligger den på laddning så i morgon gott folk kommer nya pix.
Ha en skön kväll / Gunilla

3 kommentarer:

  1. Hej! Så snygga smycken.....skulle verkligen vilja lära mig......i bland pyssla vi ju med "ungarna" på Gården....men det blir inte så avancerat hahaha ha en underbar kväll kram från Maja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får väl ta och ha en kurs för dig och dina vänner.
      Det är sååååååååå roligt.
      Kolla på hemsidan under smyckekurs.
      http://www.hollydesign.se/smyckekurs.html
      Ha det gott i solen.
      Kram / Gunilla

      Radera
  2. Hej!
    Hittade några riktigt fina pärlor i din shop, återkommer med beställning:-)
    Ha en fin helg, Maria

    SvaraRadera