torsdag 8 mars 2012

Det känns att...

vi går mot ljusare tider.
För var dag så stannar solen uppe lite längre.
Härligt.
Det är fortfarande kallt och bistert om nätterna, 
men dagarna har ju varit underbara.
Soliga och sköna.
Och alla butiker är ju sprängfyllda med vackra vårfärger 
 och man vill ha allt...
Nu.
Man blir så sugen.
Skulle vilja fixa och dona lite i trädgården.
Men det får ju så klart vänta ett tag till.
Man får väl börja med att plocka in lite kvistar.
Men jag har ju mina färgglada pärlor att jobba med.
Det är också lycka.
Njut av vårsolen och ta hand om hela dig / Gunilla

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för din jättefina hälsning
    Blir så glad !
    Så fint du har det
    Varmaste kramar Tina

    SvaraRadera
  2. Det där med ljuset som utökas lite varje dag är underbart. Jag blir lika förvånad varje dag över att klockan är så mycket och det fortfarande är ljust ute när jag tänkt sluta jobba.

    Jag önskar dig en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera