onsdag 28 mars 2012

Lucky me...

Nu är jag (nog) helt återställd efter en krasslig vecka.
Började gårdagen med en försiktig jogging runda.
Sedan bar det av med vänner till
Vilket underbart ställe det är.
Och vilken god fika dom har.
Mumms.
Hittade mig ett par vår-och sommarbots.
Jag blev så glad.
Och dom var "superduper" sköna.
När jag kom hem fick jag sätta fart 
och göra ett gäng
skyddsänglar.
Dom var helt slut (igen).
Här kommer några av dom.
Några nya öronhängen blev det oxå.
(Bilder en annan dag.)
Det var en toppen dag helt enkelt.
I dag är det en annan dag.
En skrivbordsdag.
Var rädda om er / Gunilla

1 kommentar:

  1. Änglarna är verkligen super fina! Jag säljer faktiskt liknande i min bod, som en kompis tillverkar....
    Du undrade vilken färg jag använder... ja, jag är väl lite så "att man tager vad man haver".... brukar köpa en stor burk vit färg och sedan småburkar ( hobby färg ) med annan färg. Sedan blandar man sig fram....
    Ha det gott och lycka till med lampan!
    Kram Sofia

    SvaraRadera