torsdag 29 mars 2012

10 för dom stora och 5 för dom små...

Kom och köp!
Jag har hittat massor av nya lerkrukor i "Guldgruvan".
Olika storlekar och modeller.
Och dom kan man ju ha till mycket.
När jag hade min inredningsbutik 
(för så där ca. 100 år sedan)
då målade jag krukor och sålde som ytterkrukor.
Och nu står dom här till ingen nytta.
Så är ni i behov av krukor så kom förbi och köp.
Så här har jag använt mina.
Här skall planteras örter.
Och här har Mårbacka fått ny jord runt fötterna.
Vad mer kan man använda dom till?
Förslag.
Nu blir det lunch i stan med maken.
Fånga dagen / Gunilla

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för tipset om Container:)
    Har en jättefin långkofta därifrån!!

    Ha det gott:)
    Kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med, en blå som är storfavorit.
      :0) / Gunilla

      Radera