onsdag 6 februari 2013

Jag vill så mycket...

Ja, det finns så mycket som jag vill göra.
Fixa nytt kontor.
Behövs nu som egenföretagare.
Lull lulla här hemma.
Är "lite" eftersatt vill jag lova.
Komma i gång med mitt nya jobb.
Jag har ju redan tjuvstartat lite.
Göra smycken.
Är på G.
Shoppa lite smått och gott till garderoben.
3 T-shirts har det blivit.
Ja listan kan göras låååååång......
Men just nu har jag bar hunnit med att rå om mig själv och min familj.
Nog så viktigt.
Många långa promenader har det blivit.
 med massor av funderingar och massor av eftertankar.
Jag reflektera och tänker bra när jag är i skogen.
Jag börjar ju ett helt nytt kapitlet i mitt liv och det är inte så lätt att släppa allt som varit.
Hjälp.....jag har tagit ett stort steg.
Men det kommer att bli bra...
Jag vet det, för det har jag bestämt *ler*.
Bilder från det som skall bli mitt nya kontor.
Ha en skön lill lördag / Kram Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar