fredag 28 december 2012

Total kaos...

Nja. inte riktigt.
Men lite rörigt har det allt varit ett tag.
Kände i somras att det var dags att ändra på saker och ting.
Jag var sugen på att byta jobb efter 12 år.
Så sagt och gjort, när hösten kom sa jag upp mig...
Kändes faktiskt skönt efter en låååååång betänketid.
Men vad ville jag i stället?
Göra smycken på heltid?
Nja det är det nog svårt att leva på.
Men nu vet jag *ler*...
Jag väntar bara in tiden.
Mitt "gamla" jobb är inte avslutat ännu...
Men snart så...så skall jag få ordning på mig och mitt liv igen.
( jag har trivts med mitt jobb men jag var helt enkelt färdig med det)
Allt har sin tid!
Så här har min "oas" sett ut nu ett tag.
Nära kaos...
Men nu skall här städas och röjas på alla det vis
för 2013 skall bli det bästa året ever...
Snart blir det andra bullar / Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar