söndag 30 december 2012

Sista dagen...

Det blir inte alltid som man tänkt sig.
I dag skulle det varit sista dagen på mitt jobb, men jag (vi) behövdes ett tag till.
Så vi skjuter på den sista dagen ett tag till...
Lite strategisk så sa jag upp mig så jag skulle få vara ledig på nyårsafton
 för första gången på mycket länge (12 år).
Nu blir det inte riktigt så, men, men, nästa år är jag ledig då *ler*.
Har börjat dagen med att packat upp lite nyheter.
Lådan med nya varor har stått alltför länge och väntat.
Det finns mycket roligt i denna lådan...
Som tex. dessa häftiga "skallar" som det skall bli nya vår- och sommar-smycken av.
Läckra va?
Kolla hos www.hollydesign.se
Ha en bra dag / Gunilla

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vi måste få till en "pärlträff", jag är så himla sugen på att lära mig göra smycken...helst armband...har pippi på det.
    Tror absolut att jag kan ordna intresserade, min fundering är var vi ska vara. Jag har i och för sig stort köksbord, men inte så bra ljus. Kan du tänka dig en lördag eller söndag?
    Skulle också vilja handla av dig...har du butik hemma eller är det webshop som gäller?
    Tror vi behöver pratas vid...
    mvh Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Eva.
      Det är så klart att vi skall ordna.
      Japp, jag jobbar både på lördagar och söndagar med pärlkurser.
      Slå bara en signal så skall vi nog lösa det.
      Framåt våren kan man även ha kurser (med sina vänner) här hos mig.
      Ett gott slut och ett Gott nytt år önskar jag dig / Gunilla

      Radera