onsdag 11 april 2012

Att jag aldrig lär mig...

Nu har man varit och samlat på sig massor av saker igen.
Bra att ha saker.
Som om jag inte hade det innan.
O my god.
Att man aldrig lär sig.
Min pappa är det som skall flytta nu 
och då är det spännande att se vad dom inte behöver.
Blev mest saker till trädgården och verkstaden.
Men lite får nog sin plats i huset.
Dessa prylar hittar jag nog en plats till.
Min stil är ju lite Fransk-Indisk hippie bohemian vintage shabby chic.
Helt enkelt man tager (och tar tillvara på) vad man haver stil.
Ha, ha, det är nog det närmsta min stil man kan komma.
Och mitt liv är lika brokigt som stilen.
Men jag trivs och det är det som är det viktigaste.
Eller hur? / Gunilla

1 kommentar:

  1. Hej! Kul att hitta din fina blogg, jag ska titta in mer....Kram från Mita

    SvaraRadera