måndag 16 april 2012

Lite värme...

Ny vecka nya möjligheter.
Japp, nu känns det som våren vågar sig fram igen.
Ingen riktig sol ännu men det har blivit mycket skönare utomhus.
Behöver inte mössa och vantar idag i alla fall.
Efter att ha haft en rörig vecka med massor att göra 
börjar jag få ordning på grejerna igen.
I dag skall jag uppta mitt jogging program.
Är nu på vecka 5 och det går överförväntan.
Men i ärlighetens namn tycker jag inte att det är speciellt roligt.
Men vem har sagt att allt ska vara det.
Jag vet ju att det gör mig gott.
Nu till något som är betydligt roligare.
Tycker jag.
"Återvinnings kakfat".
Så såg det ut när jag var i farten.
Det skall bli presenter framöver.
Men kanske blir det något över till försäljning.
Någon som är intresserad?
Ha en skön dag / Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar