onsdag 15 februari 2012

Inte riktigt på topp...

I dag skulle jag vilja tillbringa hela dagen i sängen.
Inte riktigt på topp, alltså.
Hmmmm.
Inte kul.
Och dessutom har det kommit ännu mera snö.
Gillar inte det heller.
Jag som hade fått lite vårkänslor.
Men var sak har sin tid.
Igår var jag och hämtade 2 fina korg-stolar som jag har "loppat".
Undra om man kan låta dom stå ute 
så dom blir lite ruffiga 
eller om jag skall måla dom vita?
Vad tycker ni?
Här är lite till som jag har burit hem de senaste dagarna.
Det stora faten är Uppsala Ekeby.
Jag tror att någon av dessa skall bli våningskakfat.
Och resten skall vi äta på.
Vacker kakfat.
Underbar barn tallrik.
God frukost tallrik.
Okej, nu blir det en promenix med hunden i snöyran.
Suck / Gunilla

1 kommentar:

  1. Hoppas du mår bättre nu, fast tyvärr känner man sig ofta sämre på kvällen. Jag gillar snön så jag klagar inte, våren brukar ju ändå inte komma i februari...ler. Vad många fina tallrikar du köpt. Krya på dig!
    Kram Pia

    SvaraRadera