tisdag 28 februari 2012

Ändrade planer...

Ibland blir det tvära kast 
och inte riktigt som man har tänkt sig.
Hade planerat att ta mig en sväng till Ikea idag.
Men nu blev det inte så.
Är ju en positiv människa av naturen
men i bland orkar man bara inte.
Har lite mycket att grubbla på 
så jag har svårt att sova om nätterna.
Kände mig inte så glad och social idag.
Så jag stannade hemma och började röja 
i min"sommarbutik" i stället.
Passande uppgift när man bara vill vara för sig själv.
Tror inte jag hade varit lika "lonely" på Ikea.
Så nu städar jag och fixar med alla min pärlor och smycken.
Det är som balsam för själen
och fint blir det.
Här är lite nyheter.
Ha det gott så ses vi i morgon / Gunilla

1 kommentar:

  1. Hej Gunilla! I bland behöver man vara för sig själv det är bara så........du gör underbara smycken, vad får du all din inspiration i från?? kramen från Maja

    SvaraRadera