måndag 2 januari 2012

FYNDA...

Nu är det reornas stora tid.
Rea, rea ,rea överallt.
I år föredrar att shoppa rea på nätet.
Man har ju redan sprungit X antal varv
på stan inför julen.
Jag har liksom fått lite nog av det just nu.
Så jag sitter häroch blippar runt i mina favorit butiker
och ser om jag kan göra några fynd.
Och det kan jag...
Lugnt och skönt och i min egen takt utan att behöva trängas.
Skönt.
"Favvobutikerna" är bla.
Det verkar ju inte vara något problem att hitta saker man vill ha .
Och ni kan ju göra klippet hos www.hollydesign se
Så passa på att fylla på lagret.
Kika in och gör lite fynd ni också.
Det fylls på med mer  rea under dagen.
Önskar er alla en bra start på det nya året / Gunilla

2 kommentarer:

  1. Hej!Vad kul att hitta dig på bloggen.....Vilka härliga smycken du gör......ha själv precis börjat blogga.....förresten så sågs vi på Stinsen i dag hahahaha. Ha det gott mvh Maja

    SvaraRadera
  2. Hej på dig.
    Kul att du hittade hit och vilken fin blogg du har.Skall följa den med nöje.
    Roligt att du tycker om mina smycken.
    Lycka till./ Gunilla

    SvaraRadera