torsdag 24 november 2011

Fullt upp...

God morgon alla snälla...
I dag är det fullt på programmet.
Men ser framemot kvällen då jag skall hålla en smyckeskurs inne i Kalmar.
Alltid lika roligt och inspirerande.
I kväll skall jag till ett företag och möta ett gäng tjejer
 som jag har mött ganska många gånger förut.
Jag brukar vara där med jämna mellanrum.
Kul när man gör lite annorlunda saker tillsammans på jobbet.
Hoppas jag får ta lite bilder så jag kan visa allt fint dom gör.
Dom är så duktiga.
Väskorna är nu packade med massor av pärlor och diverse tillbehör.
Ha en skön dag så ses vi i morgon / Gunilla

1 kommentar:

  1. Vad trevligt att du hittade in till min blogg! Har äntligen fått loss lite bloggtid och sitter här och kollar runt och inspireras. Missa inte min juldukning i helgen!
    Kram Pia

    SvaraRadera