lördag 17 september 2011

Välkomna hem till mig...

Vill ni se hur jag har det?
Bor ni i närheten av Kalmar?
Då är ni välkomna hem till mitt lilla "Friggebods-showrum",
(självklart annars oxå)
för att handla, beställa, titta, låta er inspireras 
eller bara prata tips och trix om pärlor och smycken.
Där visar jag upp allt jag har.
Handgjorda smycken, massor av pärlor och tillbehör.
Mer än jag kan visa på hemsidan.
Och jag är billig.
Och jag kommer att ha lite extrapriser att bjuda på.
Jag kommer att ha öppet
from. vecka 38
Tisdagar kl. 16.00-19.00
Söndagar kl. 16.00-19.00
Andra tider efter överenskommelse.
Ring, bara ring så fixar vi det.
070-3699255
Adressen är Krankelösa 331 och ligger 
strax utanför Ljungbyholm i Kalmar.
Jag bor på Krokagården, 2:dra gården i byn.
Det står skyltat.
 Välkomna / Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar