måndag 22 augusti 2011

Inte riktigt hundra....

men snart.
Snart är det 100 unika sidvisningar.
Alltså 100 olika människor som har kollat runt här.
Och snart över 1000 sidvisningar.
Kul!
Att så många är nyfikna 
på vad jag har att berätta här på min blogg.
Och hur har ni egentligen hittat hit?
Tell me.
Igår hade jag smyckes kurs för ett gäng trevliga tjejer.
En del hade jag träffat tidigare
och en del var nya ansikten för mig.
Och dom gjorde så många fina smycken.
Inspirerande.
Det blev mycket vitt, svart och lila.
Är lila kanske höstens färg?
Inte vet jag, har faktiskt ingen koll.
Orkar ni med fler berlocker?
Här kommer i alla fall några till.
Jag har massor av olika.
Det var allt för denna stund / Gunilla
PS. Lämna gärna en kommentar. Kul att veta vad ni tycker.

söndag 21 augusti 2011

Underbart sensommarväder...

och det utnyttjar vi med att städa av 
lite i trädgården.
Senare i kväll blir det smyckeskurs för 7 nyfikna tjejer.
Kul att komma igång 
efter ett långt sommaruppehåll.
Så snart blir det till att se över väskorna 
och packa dom med nyheter.
Dessa halsband blev till häromdagen.
Söta Hello Kitty halsband 130.- / st
Ta vara på solen i dag och njut. / Gunilla

lördag 20 augusti 2011

Helg underbara helg...

En hel helg utan en massa måsten.
Vad underbart.
Har nu varit ute och lekt med vår valp.
Han e så underbar.
Det är han som tar upp den mesta av min tid just nu.
Men här får ni oxå ett lite smakprov
på vad som är på väg hem.
Och det kommer mera jag lovar.
Ha en skön dag/ Gunilla

fredag 19 augusti 2011

Vad var det jag sa...

Solen kom tillbaka.
Ljuvligt.
Men försvann lika fort igen.
Det är nog så att hösten redan är här.
Inte riktigt min årstid
(som ni nog har förstått).
Fast den har ju sin charm den oxå.
Med alla vackra färger.
Men den borde inte vara så blöt och ruggig.
Och inte komma redan.
Men, men bara att gilla läget.
 Idag har jag tagit lite nya foton..
Och här kommer dom.
 Halsband av sötvattenspärlor med 2 st löstagbara berlocker.
 Kan beställas här eller hos Holly Design.
Ha en skön dag. / Gunilla

måndag 15 augusti 2011

Är det över nu?

Å inte.
Men idag är det en liten vilodag.
Bara regn och åter regn så långt ögat ser.
Så då passar det ju bra med en skrivbords dag.
Jag tror sommaren kommer tillbaka.
Jag tror bara den vilar sig lite inför det sista rycket.
Augusti och september brukar ju bjuda på mycket sol.
Och jag tror på det även i år.
Eller hur?
Här kommer lite mer av det som tillverkades igår.
Och så lite fler berlocker. För det blev många.
See you later. / Gunilla

söndag 14 augusti 2011

Berlocker och åter berlocker...

Japp, idag var det berlockernas dag.
Har en beställning med massor av berlocker 
och alla skall vara olika.
Kul!
Gillar ju inte massproduktion.
En utmaning som heter duga, eller?
Å, nej det är ingen konst.
Jag skulle nog kunna göra tusentals olika 
med tanke på hur mycket olika pärlor det finns.
Här kommer några.
Det var ett litet axplock.
Ni får se resten en annan dag.
Ha en skön söndags kväll / Gunilla