måndag 22 augusti 2011

Inte riktigt hundra....

men snart.
Snart är det 100 unika sidvisningar.
Alltså 100 olika människor som har kollat runt här.
Och snart över 1000 sidvisningar.
Kul!
Att så många är nyfikna 
på vad jag har att berätta här på min blogg.
Och hur har ni egentligen hittat hit?
Tell me.
Igår hade jag smyckes kurs för ett gäng trevliga tjejer.
En del hade jag träffat tidigare
och en del var nya ansikten för mig.
Och dom gjorde så många fina smycken.
Inspirerande.
Det blev mycket vitt, svart och lila.
Är lila kanske höstens färg?
Inte vet jag, har faktiskt ingen koll.
Orkar ni med fler berlocker?
Här kommer i alla fall några till.
Jag har massor av olika.
Det var allt för denna stund / Gunilla
PS. Lämna gärna en kommentar. Kul att veta vad ni tycker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar