torsdag 14 mars 2013

Som vanligt...

eller, vad är som vanligt?
Veckorna flyter på.
Härligt tycker jag som längtar efter varmare tider.
Och vi är snart där.
Jag gör ömsom smycken och jobbar ömsom med hudvård.
Älskar det verkligen.
Stort ansvar men under frihet.
Inga pengar den 25 om jag inte ligger i.
Numera styr jag helt och hållet över min egen tid.
Har ju som sagt ingen "trygg" anställning att luta mig tillbaka på.
Men det ena överväger det andra.
För att hjälpa mig själv lite på traven,
så beställde jag hem lite färdiga smycken från Kina denna gången.
Men så klart efter mina önskemål.
Jag älskar kineserna.
Dom är så hjälpsamma.
Och jag blev mycket nöjd.
Här kommer smakprov på vad jag packade upp igår.
Spiralarmband med metall och vita glaspärlor 100.-/st
Spiralarmband med metall och vita glaspärlor 100:-/st
Armband med länkade glaspärlor och text. 40:-/st
Shamballa-armband med metallpärlor 40:-/st
Svarta glaspärlor och strass på gummitråd 50:-/st
Armband med länkade glaspärlor och text. 40:-/st
Ha en fin dag / Gunilla

1 kommentar:

  1. Längtar också efter varmare i natt var det
    riktigt kallt!
    Önskar dig en härlig fredag
    och trevlig helg
    Kramar Tina

    SvaraRadera