onsdag 20 mars 2013

Inte klaga...

Jag vet jag har lovat att inte klaga.
Men, nu tycker jag att det räcker.
Det kan man ju få tycka utan att för den skull klaga.
Men här har snön fullkomligen vräkt ner hela dagen 
och det verkar inte bli någon hejd påt.
Det är ju vårdagjämning i dag.
Inte julafton...
Jag man får göra det bästa av at.
Och omge sig med sådant man blir glad av..
För vädret kan man ju inte påverka.
Så nu har jag suttit och letat bland mina kort bland
sådant som gör mig energifylld och glad.
Här är några smakprov...
Att få göra smycken.
Österlen
Färgglada pärlor.
Vackra platser
Att få fixa och trixa hemma...
Mitt nya jobb.
Mina 2 älsklingar
God mat
Mina tokiga får.
och mycket mycket mer.
Ja listan kan göras lång.
Ha det nu gott så hörs vi snart igen.
Kram Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar