söndag 11 september 2011

Nu e man med igen...

Undrar ni vart jag har tagit vägen?
Har bara varit lite ur gängorna.
På väg att bli sjuk, men jag lurade dom. 
Bacillerna alltså.
Tog det lugnt ett par dagar, väldigt, väldigt lugnt.
Låg mest som en hög i soffan och sov och kikade lite på tv.
Men i fredags stog jag på benen igen.
Och då fanns det mycket att göra.
Låg lite efter liksom.
Men för att stärka mig ännu mer 
så tog min man, valpen och jag en tur till Öland 
med husbilen från lördagen till söndagen.
Så nu e man verkligen utvilad och laddad för en ny vecka 
med nya utmaningar och massor av skapande.
Nu skall här göras massor med höstsmycken.
Jag kör på brunt, beiget, lila, svart och rött till en börja med.
Här är lite smakprov.
Det var allt för idag.
Men det kommer mera.
Jag lovar / Gunilla