fredag 23 september 2011

Spännande...

I går så blev man uppringd av Allers veckotidning,
(när jag promenerade i ösregnet).
Tycker inte om telefonförsäljare, men höll mig i schack. 
Och tur var väl det.
För dom hade sett att jag hade en pärlbutik på "nätet" 
och erbjöd mig en annons i tidning nr. 42 då dom skulle ha pärl- och pyssel-tema.
Kuligt.
Tur att man höll sig och inte sa: 
Nej tack jag är inte intresserad, läser inte Allers
eller var otrevlig och bara la på.
Som man kanske kan bli när man promenerar i ösregn,
fryser, är långt hemifrån 
och en telefonförsäljare ringer
och försöker "pracka" på en något 
som man absolut inte är intresserad av
och inte andas en enda gång så man får chans att säga, 
Nej tack!
Så var det ju inte denna gången.
Jag tror det blir jättebra.
Spännande att se vad det ger.
Nu säljer jag de sista klockorna för endast 100.- /st
Ha en skön fredag / Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar