måndag 29 augusti 2011

På att igen...

Japp, nu e det ny vecka 
och nya utmaningar och med nya möjligheter.
Idag tog jag var på det underbara morgonvädret 
och tog en ganska lång valp promenad i skogen 
och det var såååå vackert.
I går var jag och tjuvkikade lite
på vad som komma skall i höst.
Jag menar kläder, skor och accessoarer mm.
Och herre gud man kan ju ha allt.
Lite åt country stuket, tyckte jag.
Och alla affärerna såg ut som färgpaletter.
Man kan ju helt enkelt ta vad man har.
Allt verkar vara tillåtet.
Bra.
Själv är jag lite sugen på "vintage-stilen"
"Lite bondromantiskt".
Tex. så här.
Långt brunt läderband med större berlocker 120.-
Berlock 35.-
Öronhängen 60.-
Oj oj oj, nu vräker regnet ner,
vilken tur jag hade på min morgonpromenad.
Nu blir det "goofika" med trevligt sällskap.
Ha det gott / Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar