söndag 24 april 2011

Mera långhelg...

Så här skulle det alltid vara
massor av "mystid" och strålande vår väder.
Ja, nästan sommarväder.
Det finns bara ett fel, att det inte blir så mycket "redigt" gjort.
Men det är skönt att inte ha så många måsten en långhelg som denna.
Äter gott och njuter av ledigheten.
"Softar" och myser mycket.
Ja, och så ha jag pärla lite förstås.
Hade glömt att ladda batterierna till kameran så bilder på de nya smyckena kommer så småningom.
Har glömt lite av varje de här dagarna.
Men jag har hunnit med att mysa i massor.
Har i alla fall lite bilder på nyheter som jag har lagt upp hos www.hollydesign.se
Att sätta en bild i
Lås behövs alltid
och ringar...

snygg kedja...
pärlkoner
En snygg medaljong till
kulkedja..
annan snygg kedja...
att hänga berlocker i
supersnyggt lås
pärlhatt...
bandavslut...
också att hänga berlock i
Läckert...
Fjädrar gillar jag.
"Sjörövarfabbe"...
Hoppas ni har tagit det lika lugnt som jag / Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar