måndag 24 oktober 2011

Två månader kvar...

till jul.
Javisst, det är exakt två månader kvar till julafton idag.
Det var ju nyss midsommarafton, eller?
Och denna helgen bara flög förbi som vanligt 
men jag hann med en massa roliga saker.
Började ju som sagt fredagskvällen med spa.
Lördagen hade jag en trevlig smyckes kurs 
för 10 underbara små fröknar + mamma och lillasyster.
Kul och inspirerande.
När jag sedan kom hem hade min man lagat 
god Kreolskgryta, mumms
Söndagen ägnade jag mig mest åt pärlor och smycken.
Beställde massor med nytt och
 gjorde en hel del nya smycken.
Och på kvällen var jag på trevlig kalas 
med "jättemummsig" varm smörgåstårtan.
Oj, vad mycket jag hann med.
En helg kan inte bli mycket bättre än så.
Och här är lite nytt "rassel".
Hej så länge. 
Nu skall jag göra fler smycken /Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar