fredag 10 juni 2011

Ja, vad säger man....

  jag varit helt golvad ett par dagar.
Har fått en kraftig muskelinflammation eller något liknande
 i höger överarm och axel.
Har haft så förbaskat ont att jag fick feber oxå.
Har inte kunnat sova en blund utan vandrat av och an hela nätterna.
Har nog aldrig varit med om något liknande.
Var helt övertyga om att armen hade hoppat ur led
eller något liknande i tisdags natt.
Var på väg att åka till akuten kl. tre på natten i tisdags.
Somnade till slut av ren utmattning.
Gick till farbror doktorn i onsdags
och fick "meducin" och den börjar hjälpa nu. 
Tack och lov. 
Hade nog inte stått ut en dag till.
Trodde inte att man kunde ha så ont
utan att armen var typ av.
Men nu vet jag och detta önskar jag inte min värsta ovän...
Så det blir inga bilder idag.
Men jag är på bättringsvägen, jag lovar.
Bara ett men och det är att jag måste vara i stillhet och inte använda armen.
Och det är ju inte så lätt, nu när man mår bättre och man liksom ligger efter.
Men jag kämpar på.
På återseende / Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar