onsdag 9 januari 2013

Hoppsan, hoppsan...

Har visst glömt något.
Lovad att visa bilder på nya "Ängla-halsband".
Dagarna går som vi alla vet fortare än vi vill 
och nu (hoppsan) vara det onsdag...
Försöker att strukturera upp min röriga vardag...
Hinna med sånt som gör att man mår bra och orkar.
Har blivit ganska duktig på det.
Men, men hur lätt är det att få medvind när det stormar en hel del.
Men snart så...vet jag att det slutar blåsa...
För jag har bestämt det.
Jag har gjort ett val.
Läste ett mycket bra inlägg hos en av mina favorit bloggare häromdagen.
Kunde inte ha sagt det bättre själv.
Var förresten och hälsade på i hennes underbara butik i söndags.
Så mycket fint.
Okej, nu till saken.
Här kommer 2 av mina nya halsband.
+ en liten ängel.
Men det kommer mer.
Jag lovar.
Vi ses snart igen / Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar