söndag 1 juli 2012

Det sa klick...

Vilken underbar helg vi har haft.
Fredagen var så där lagom skön 
och jag avslutade den med fårklippning.
Svettigt men roligt.
Me like.
Lördagen började jag med en smyckekurs på Öland.
Det var möhippa och den blivande bruden 
såg smått snopen ut när jag dök upp i hennes vardagsrum.
Mycket trevligt.
Även jag hann med att göra några smycken.
Detta blev inte riktigt klart.
 Men det skall bli ett armband OCH ett halsband.
På kvällen bjöd vi hem "bästis grannarna".
Å vilken kväll det blev.
Den vackraste och skönaste i år.
Och idag Söndag har vi varit och tränat vallnig.
Och nu börjar det funka.
Idag sa det "klick" hos både mig  och Rocco.
VI BÖRJAR FATTA.
Herre gud vad roligt det är.
När jag kom hem klippte jag några fler får.
Och nu har maken bjudit på grillade scampi.
Kan inte bli mycket bättre.
Mycket, mycket nöjd med helgen.
Sov sött / Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar