tisdag 6 december 2011

Har inte tid med sånt...

Nej vem har det.
Idag har det varit en sådan där dag då man prövas lite extra.
Eller ganska mycket extra.
En riktigt otursdag.
Och sådant har man ju inte tid eller lust med.
Men men nu får det räcka...
Det har jag bestämt.
Nu står väskorna  laddade 
och jag är snart på väg till ett STORT gäng glada tjejer 
och skall  visa dom hur man gör smycken.
Jag älskar det.
Tycker att det är såååååå himla roligt.
Spännande att se vad dom hittar på.
Kanske blir det något liknade detta, som jag gjorde i går.
Ha en kul kväll / Gunilla

1 kommentar:

  1. Hej Gunilla!
    Jättefina smycken du gör! :)
    Undrar om du är intresserad av att boka ett bord av mig till Loppisen nu på lördag d.10/12?
    Har bokat föreningslokalen på Rimsmedsvägen i Kalmar, Berga centrum, kl 10-14.
    Hör av dig till mig på 0709794049, så jag vet om du kan...
    Ha en bra dag!
    Siv

    SvaraRadera