söndag 19 juni 2011

Helt fantastisk helg...

Vilken underbar helg vi har haft.
Jag och min man.
Vi har varit  i Norge på ett underbart bröllop.
Så hela helgen har varit helt makalös.
Trots vädret.
Hela fredagen ösregnade det
och hela söndagen regnade det oxå.
Men i lördags när bröllopet hölls
så var det uppehåll hela dagen.
Och det var ju för väl,  för de vigdes utomhus.
Så denna helgen har vi bara latat oss
och haft det extra gott.
Och detta skall upprepas...
inte bröllopet men de lata dagarna.
För nu har min man 1 veckas semester och då far vi till
 norra Öland och Böda camping.
(Jag tar med mig mitt jobb.)
Och där brukar vi ha det gott.
Så inga pärlor eller smycken så långt ögat ser på ett tag nu.

GLAD MIDSOMMAR om vi inte hörs innan dess / Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar